Min helg

, Kl. 03:25 |
Min helg började med en tacofredag med girlsen innan jag skulle iväg och jobba på restaurangen.


Alltså tacos på svenskt vis sitter ju aldrig fel, så gott! 

Senare på kvällen tog vi oss in till city och checkade in på ett hostel där vi förberedde oss för utgång. Det var andra gången jag sov på hostel här i Auatralien och orsaken till att vi sov där var för att slippa behöva åka hem själva (och en rätt så lång sträcka) efteråt.

Vi var riktigt taggade.

Vi blev ett skönt gäng svenskar som hade en rolig kväll tillsammans.

Dagen efter åt vi en lyxfrukost/brunch på ett mysigt café som vi hittade.

Alltså mums! (Fast det ser nästan godare ut än det faktiskt var, haha..)

Sen hängde vi på beachen vid lagunen ett bra tag. 

Rätt så härlig plats. Stannade kvar tills det blev dags för mig att åka hem och jobba. 

Ungefär såhär såg alltså min helg ut. Det blev en lyckad helg och det känns som att jag hann med väldigt mycket. Jag var även iväg på en utflykt på söndagen (igår) och det kommer bilder från det lite senare. :)

//Emilia

Cajsa Thorsson

SÅ himla bra helg, tack igen! :D:D <3

Svar: Ja men eller huur! Tack själv <3
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?