2015

, Kl. 08:26 |
Det har varit lite tomt här på bloggen och jag får nu i efterskott ta och önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! 

Jag spendarade nyårsaftonen tillsammans med familjen jag bor med, min familj och ytterligare en familj. Vi åt en god trerättersmiddag och efter det drog jag, mina brorsor och min kusin iväg till stranden för att se fyrverkerierna därifrån. Var rätt så häftigt, men var inte alls som tolvslaget hemma i Sverige. Där smälls fyrverkerier över hela himlen, men här är det lite mer begränsat. Vem som helst får inte skjuta raketer, så de hade anordnat fyrverkerier som avfyrades från en båt på vattnet och vi såg väldigt bra från stranden. Det var riktigt mycket människor längs gatorna där och det var en hel del events på stranden innan tolvslaget, men efter det dog allting rätt så snabbt. Alla drog iväg åt olika håll och vi stannade kvar en liten stund innan vi också begav oss tillbaka till huset. Hade ett bra nyår och är så glad över att jag kunde fira tillsammans med min familj! <3 

Nu hoppas jag på ett grymt 2015! 

//Emilia




Kom ihåg mig?