Future music festival

, Kl. 12:28 |
Idag har jag varit med Jennifer inne i stan. Vi hade inte planerat något speciellt, utan gick runt lite och satt sedan rätt länge och bara pratade medan vi åt lunch. Vi passade även på att köpa biljetter till Future Music festival(!). Det är en endagsfestival dag där bland annat Avicii, Drake, Robin Schulz, Martin Garrix och Nero ska uppträda (wow). Jag, Jennifer och Cajsa har pratat om att gå på den ett tag och nu har vi alltså köpt biljetter till oss tre. Så himla taggad!! Festivalen är den sjunde mars, så det är ju inte jättelång tid kvar tills dess.
Ska bli riktigt roligt. :)
 
Nu sitter jag framför tv:n och ska nog lägga mig snart, har mått lite sådär idag och tror jag håller på att bli sjuk. Nästan hela familjen här har varit sjuk och nu har jag ont i huvudet och halsen, plus känner mig rätt så trött i kroppen, så det är väl min tur nu. Ska försöka få många timmars sömn och hoppas på att det känns bättre imorgon, men får väl se. Godnatt så länge!
 
//Emilia
 
ida foto. ♛

men gud så roligt!! inte alls avundsjuk hahah... :'))) men vad tråkigt att du håller på att bli sjuk, krya på dig!!

Svar: Ja det ska verkligen bli så himlahimla kul! :D haha!Tack så jättemycket :))
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?