Min förmiddag

, Kl. 03:58 |
 
Hej på er! Idag började min morgon med att jag åt den här goda frukosten och skrev lite i min resedagbok, medan regnet smattrade utanför. Det var skönt att bara sitta och börja morgonen med en rätt så lugnt frukost. Efter det städade jag en hel del och plockade iordning lite i huset där jag nu bor. Det känns skönt för nu har vi pratat igenom lite vad jag egentligen ska hjälpa till med, så att jag har lite mer specifika uppgifter. Jag kommer både hjälpa till en del med barnen, men även en del med städning och så. Det har jag inte något emot, utan tycker att det känns bra! 
 
Nu har jag precis ätit min lunch och vädret har övergått till soligt och varmt, så jag passade såklart på att sitta utomhus. Är så härligt att kunna göra det! Snart ska jag antagligen ta tag i att börja göra en RSA utbildning online. Det är en kurs man måste gå för att få servera alkohol här i Australien, så det måste jag göra och visa upp för min arbetsgivare inom 30 dagar från att jag började jobba på restaurangen. Har hört att den tar rätt lång tid, men att det inte är så svårt, men hur som helst, wish me luck! 
 
//Emilia
 
MATILDA

så gott =)

Svar: ja det va supergott :)
claraochemilia.blogg.se


Sanna Preifelt ❤

Gud vad underbart ni verkar ha det. Åh, så avis!

Svar: Hehe ja vi har det toppen här borta! Ibland blir det en hel del tankar och känslor som kommer upp, men njuter ändå verkligen av att vara här :)
claraochemilia.blogg.se


MATILDA

Mumsigt :D

Svar: Ja det var jättegott :D
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?