En mysig brunch

, Kl. 11:29 |
Igår hade jag en liten brunch hemma hos mig. Jag åker ju imorgon (!!) och kände därför att det vore kul att träffa en del kompisar och bara ha det mysigt tillsammans. Jag har insett att jag inte kommer hinna träffa alla jag skulle vilja innan jag åker, men är glad över att jag hann träffa er som kom igår. Det är så många här hemma jag kommer sakna, jag har verkligen så himla fina vänner!♡ Samtidigt är jag riktigt taggad på  att åka iväg och jag kommer nog ha mycket att berätta sen när jag kommer hem. 
 
Nu måste jag fortsätta att lägga fram det jag ska ha med mig och börja packa ned sakerna i min väska. Det är verkligen svårt att packa för en obestämd tid, men bara jag har med mig det viktigaste, så lär allting annat lösa sig på plats. Shit, snart lämnar jag Sverige.  
 
Sanna Preifelt

Nämen gud vad underbara bilder, så vackra färger!
Hoppas du får en underbar måndag, KRAM!


♫♪ sandra

gott!





Kom ihåg mig?