på upptäcksfärd

, Kl. 18:15 |

Idag hade vi städare hemma, och därför tog jag mig ut på en cykeltur tillsammans med min kamera för att slippa vara hemma. Passade också på att inviga mina Nike Air Force som kom igår (!!). Jag hade ingen specifik slutdestination, men hamnade tillslut på en liten udde i Djursholm. Följde en stig jag brukar cykla på ibland, men svängde vänster istället för höger. På udden fanns det en bänk och där satt jag en stund och fördrev tiden genom att fota och hålla på med mobilen. Det var alldeles vindstilla och för en gångs skull tyckte jag faktsikt att det var rätt så skönt att inte göra något speciellt. Sen cyklade jag hem och åt lunch ute i solen. Trots att det var rätt så molnigt tittade solen fram då och då. Bytte till och med om till bikini och solade en stund (för första gången i år, haha). Längtar till i slutet av juli då jag åker till Turkiet med familjen, vill ha värme och vill bli brun.

//Clara
olivias | mode, foto & vardag

såå fina bilder här, åh älskar headern!





Kom ihåg mig?