Finaste platsen

, Kl. 13:29 |
Det är alltså på den här fina platsen jag befinner mig just nu. Jag var ute och tog lite bilder och kände att jag kunde ladda upp några här. Jag gillar verkligen platsen vår stuga ligger på, dels för att det är fint, men även för att jag har massor av minnen härifrån och för att det är så många personer jag gillar som befinner sig här. Det är riktigt varmt just nu (som på många andra ställen i Sverige) och jag går runt i bikini typ hela dagarna. Så skönt att bara kunna göra det en känner för och inte ha några måsten (förutom att laga mat och diska lite då och då). Jag ska inte klaga, men det är nästan så att jag måste dra mig till skuggan när solen står som högst. Riktigt skönt är det då att kunna svalka sig genom att hoppa i det 25-gradiga vattnet när solen steker och termometern visar över trettio grader. Äntligen börjar jag få lite bränna också. På kvällarna är det riktigt härligt att kunna bada och sen gå in i bastun som ligger på vattnet. Äntligen känns det att den är här på riktigt. Sommaren <3
 
//Emilia
 
Wilma Gunnari

Sv: Åh tack så mycket och måste säga detsamma! :D
Ha en bra fredag :)

Svar: Åh tack :)och tack du med, även om jag svarar lite sent nu ;)
claraochemilia.blogg.se


Agnes

Härliga bilder!

Svar: Åh tack så mycket :)
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?