Familjeträff

, Kl. 13:14 |
 Två mobilbilder från idag.
 
Idag har det inte varit lika fint väder, men vi har hängt lite vid stranden ändå. Claras familj är nu på semester i Noosa (vilket ligger rätt så nära där jag bor), så de kom hit idag och "våra" familjer fick träffa varandra. Alla förutom jag badade (jag har ju varit lite sjuk och tar det därför lite lugnt med badandet), sen fikade vi och efter det gick jag och Clara iväg med barnen till en lekplats. Det var kul att träffa Clara igen, även fast det var väldigt nyligen jag var hos henne i Sydney. Dessutom kommer vi ses ännu igen till helgen, för då stannar Clara kvar några dagar hos mig, medan familjen hon bor hos åker tillbaka till Sydney. Ska bli kul!
 
//Emilia
 
Ida - foto & häst

åhhh gud så fint!! :'DD
sv; jaa de var det verkligen! förstår det! :')
jaa den appen är bääst :D





Kom ihåg mig?