Ny header

, Kl. 14:40 |
 
Både jag och Clara har känt att vi vill uppdatera headern lite med nya bilder och en text så att man förstår att vi befinner oss i Australien. Därför passade jag på att fixa lite med det idag och såhär blev resultatet. Om ni inte ser den nya headern, så prova att uppdatera sidan. Känns kul med lite förändring och en header som passar bättre nu när vi skriver här från Australien. :) 

//Emilia

Ida - foto & häst

åh himla snyggt de blev!! :D
sv; åh tacktacktack ❤ de värmer verkligen!! kram


Vilken fin header:)

Svar: Tack så jättemycket :D
claraochemilia.blogg.se


Amanda Jona [SPONTAN]

Det blev superfint! :)

Svar: Åh tack, va glad jag blir :)
claraochemilia.blogg.se


SARA EMILIA

Blev ju jättesnyggt!

Svar: Tack så jättemycket! :D Va kul att du tycker det :)
claraochemilia.blogg.se


Sandra Lundin

Mittenbilden i headern är så härlig!

Svar: Åh tack, jag tycker faktiskt också om den :)
claraochemilia.blogg.se


Flisan

sv: ja super skönt :D





Kom ihåg mig?