Glass House Mountains

, Kl. 14:30 |
Idag träffade vi en australiensisk familj som vi lärt känna genom simskolan Isabelle (3-åringen) går på. De tog oss till några riktigt häftiga platser, bland annat denna. Alltså wow, så himla fin utsikt! Det var en rätt så brant väg vi åkte på för att ta oss upp till denna höjd, men väl där uppe fanns det väldigt mycket att se. Bergen vi såg ut över var Glass House Mountains och inne på ett café hängde en tavla av precis den vy vi såg. Som ni ser hänger det sedlar från olika länder vid tavlan och jag tyckte det var lite kul, för jag lyckades hitta en selma där (svensk 20-lapp om någon skulle missat det).
 
Att se på utsikten var som sagt inte det enda vi gjorde, utan vi åkte även till ett litet vattenfall där det gick att bada. Hur häftigt? Jag kan visa bilder därifrån och skriva lite mer om det senare, men nu blev jag väldigt trött och ska sova, så godnatt!
 
//Emilia
 
Sandra Lundin

Fantastiska bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket! :)
claraochemilia.blogg.se


Superfina bilder :D

Svar: Tack så supermycket! :D
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?