Mangosmoothie

, Kl. 04:46 |
Imorse bestämde jag mig för att göra en smoothie med mango och banan, vilket blev hur gott som helst! Alla mangos är nu borta från mangoträdet på tomten, men vi passade på att skära upp och frysa in en hel del medan de fortfarande fanns kvar. Förutom mango och banan hade jag i mandelmjölk, lite grekisk yoghurt, chia frön, mandel och lite kokos. Toppade dessutom med några blåbär och det blev verkligen så himla gott! Jag satte mig först med smoothien och fixade med lite bilder, som jag tror jag ska lägga upp i ett album på facebook, men sen tog jag med mig smoothien ut till poolen och satte mig där istället. Härligt!
 
Det har blivit rätt så många dagar när jag mest varit hemma nu och det känns som att jag inte gör något, men jag har ändå haft en del att fixa med. Har städat en hel del här i huset, har varit med tjejerna i familjen (som förövrigt är 4 och 7 år) och så har jag påbörjat en RSA utbildning (Responsible Service of Alcohol), som man måste gå för att få jobba på restaurang här i Australien. Dessutom har jag börjat kolla upp lite angående vad jag egentligen ska göra sen. Hur mycket pengar som behövs för att resa, när jag egentligen kan och vill åka härifrån, vad jag vill hinna med, hur jag och Clara ska få ihop det och mycket runtikring. Är en del att tänka igenom, så får se hur det blir med allt. Dessutom har jag skypeat både med min familj och med Kristian, Eva och tjejerna, så kul att höra från dem. :)
 
//Emilia
 
Cajsa Thorsson

Men alltså! Kan du bara laga mat till mig varje dag tack?

Svar: Oj vilket efter svar haha, men söt du är då ;) Det är bara att komma hit hehe :D
claraochemilia.blogg.se


Anna Fotografi

Verkligen fina bilder :D

Svar: Tack så jättemycket, va glad jag blir :)
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?