Royal National Park

, Kl. 22:55 |
För två veckor sedan åkte jag och Malin till nationalparken. Vi hade inte riktigt några exakta planer på vad vi skulle göra, men när vi kom till Audley (som ligger i parken) hittade vi ett spår som vi bestämde oss för att gå. Spåret skulle leda till ett vattenfall, vilket vi verkligen såg fram emot att komma till eftersom det var över 30 grader och gassande sol. När vi kom fram visade det sig att vattenfallet inte alls var lika stort som vi hade förväntat oss. På grund av att det inte hade regnat på länge var det bara ett 40 centimeter brett vattenfall. Vi slog oss ner på några klippor och åt vår medtagna picnik och sedan var det dags att dra sig hemåt. Innan vi gick tillbaka hann jag också med att ta en liten dusch, vilket utan tvekan var höjdpunkten av dagen. 
 
Just ni sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska göra med dagen. Eftersom det är bra väder blir det antagligen en sväng till stranden, men vi får se vad det blir efter det. Nu blir det i alla fall frukost!
Line

Meeen vilka härliga bilder! Ramlade precis in på bloggen. Vart är ni någonstans?

Svar: Tack!! Jag befinner mig i Sydney sedan 4 månader tillbaka och Emilia, den andra tjejen som driver denna blogg, flyttade precis till Brisbane efter att ha varit i Mooloolaba i tre månader :)
claraochemilia.blogg.se


Vad mysigt och vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! ;)
claraochemilia.blogg.se


Anna

Vilka fina bilder :)

Svar: Taack! :)
claraochemilia.blogg.se


Sandra Lundin

Så drömmig den andra bilden är! Helt fantastisk miljö att vara ute och vandra i ju.

Svar: Ja, det var verkligen superfint! Dock extremt varmt, haha.
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?