The Notebook

, Kl. 07:12 |
Idag har jag städat lite här i huset, men har sedan mest slappat i soffan. Jag har mått sådär, så har försökt att vila upp mig lite och sparat på krafterna till ikväll då jag ska jobba på restaurangen. I Anders och Kelis (de jag bor hos) DVD-förråd hittade jag The Notebook och bestämde mig för att se den. Så bra och fin film! Satt med en varm kopp chai te i handen medan jag såg filmen. Var verkligen längesedan jag bara tog det lugnt och typ såg en film, så kändes rätt skönt! Nu måste jag snart göra mig iordning för jobbet, så vi höres senare! :)
 
//Emilia
 
Ida Lindborg ♡

ÅÅÅH BÄSTA FILMEN ♥ Har du sett några andra filmer av Nicholas Sparks? :D

Svar: Ja men eller huur, den är så bra!! ♥ Ja jag har sett flera, tycker även Dear John, The last song och The lucky one är så himla bra! Finns många bra filmer av Nicholas Sparks :D
claraochemilia.blogg.se


Rebecka

Jag älskar The Notebook!

Svar:
Tröjan är himla gosig :)

Kram

Svar: Ja den är verkligen såå bra! :D
Va gosigt, kan tänka mig det :)
kram
claraochemilia.blogg.se


Sanna Preifelt

Kan knappt se den alltså, hulkar som bara den ;P

Svar: Haha ja den är rätt så jobbig att se på ju, men ändå såå bra!! ;)
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?