Xtreme trampoline

, Kl. 15:02 |



Nu är det ny vecka och barnen är tillbaka i skolan igen efter två veckors lov. Under lovet gjorde jag en del aktiviteter med barnen. En sak vi gjorde var att åkta till Xtreme trampoline, vilket är ett ställe som är fyllt med olika slags trampoliner. Det var faktiskt väldigt kul att hoppa runt på alla trampoliner, men samtidigt rätt så jobbigt (bra träning!). Jag landade dock konstigt när jag gjorde en volt och har fortfarande ont i ryggen av det (hoppas det går över snart)... Trots att vi bara var där i en timme, så räckte tiden gott och väl. Barnen älskar det stället och det blev en lyckad dag. Efter allt studsande åkte vi och åt lunch på maccas (som McDonalds kallas här), vilket såklart var uppskattat bland barnen.
 
Jag tycker det känns rätt skönt att skolan satt igång och det är nog bra för barnen att komma in i vardagsrutinerna igen. Här i Australien har man fyra terminer på ett år och nu efter påsklovet började alltså en ny termin (termin 2). Vet inte vad jag ville säga med det egentligen, men det är lite annorlunda från hur det är i Sverige, så nu vet ni det.
 
Vi hörs snart igen, ha det!
 
//Emilia
 
Clara

Hahahaha, trodde det var Ed Sheeran strumpor!!

Svar: Hahaha men kul ju ;)
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?