Resan är bokad

, Kl. 12:30 |
Nu är flygresan bokad. Om två veckor befinner jag mig i Sydney för att besöka Clara (och för att se lite av staden såklart). Jag åker på kvällen den 26e och stannar till den 30e, så jag är bara där några dagar, men det ska ändå bli väldigt kul. Jag är så himla taggad på att träffa Clara, det var ju ett tag sen vi sågs nu. Vi har även pratat om att hon ska komma till mig någon gång och det är "bara" 1,5 timmars flygresa mellan oss, så det är ju najs. Det känns skönt att vi ändå bor med såndant avstånd att det går att resa till varandra över en helg, men såklart hade det varit ännu roligare om vi bodde i samma stad. Kan säga att planen är att vi ska göra det så småningom. ;)
 
//Emilia
 
Fröken.A

Sidney är en superhäftig stad!! Vill dit igen! :)


Sandra Lundin

Låter som en helt fantastisk resa! Skönt att det går fort att åka mellan er med ju. Lyx :)





Kom ihåg mig?