Currimundi lake + vad som händer idag

, Kl. 22:30 |
 Här kommer lite fler bilder från när jag och Clara var med "min" familj vid Currimundi lake. När vi var där så badade vi, plockade snäckor, fotade och gjorde lite konster. Alla konster kanske inte är de mest graciösa (haha), men det blev lite häftiga bilder ändå. Fast jag kan säga att det blev en hel del misslyckade bilder när vi ramlade eller helt enkelt inte fick till någon bra pose och de är så roliga att kolla på. Haha, det är nästan så att man skulle lägga upp några av dem bara för att. Förresten så ser ni på första bilden den delen där vattnet från havet kommer in till själva insjön, som jag försökte förklara tidigare. 
 
Idag ska bli en rolig dag, för just nu är min familj och en av mina kusiner påväg hit till Australien. De landar om bara några timmar och det ska bli riktigt kul att träffa dem. Jag kommer resa runt lite med dem i en vecka innan de åker nedåt mot Sydney och fortsätter resan själva. De kommer antagligen vara väldigt jetlagged, men vi ska ändå ses och äta luch tillsammans idag. Så taggad! :D
 
//Emilia
 
Rebecka

Åh vilka härliga bilder!

Svar::
Visst är den :D Himla mysig också.

Ha en fin söndag!

Kram

Svar: Åh tack så jättemycket :))

Tack desamma (lite i efterhand haha) :D
Kram
claraochemilia.blogg.se


Verkligen superfina bilder :D

Svar: Åh tack så jättemycket! :D
claraochemilia.blogg.se


Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket! Va väldigt härligt :D
claraochemilia.blogg.se


Celine

Åh så galet underbara bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket! :)
claraochemilia.blogg.se


Ida - foto & häst

underbart fina bilder!! :'DD
sv; tack snälla ❤❤


Annsoh

Jätte fint! Hoppas du får en fin jul! Godjul i förväg! :)

Svar: Tusen tack och detsamma! God jul :D
claraochemilia.blogg.se


Amanda Niclasson

Verkligen härliga bilder! Nu längtar jag till sommaren :) Kramis

Svar: Tack så jättemycket! Ja det är verkligen härligt med sol och värme, hehe ;) kram
claraochemilia.blogg.se


MATILDA

åh härliga bilder :D

Svar: åh tacktack! :D
claraochemilia.blogg.se


Sanna Preifelt

Wow, gud vad underbara bilder! Hoppas ni haft en bra jul downunder!

Svar: Tack så hemskt mycket! :D Vi båda har verkligen haft det super, även fast det blivit en väldigt annorlunda jul haha ;)
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?