Jakten på en bikini

, Kl. 11:11 |
Alla från HM

Alltid samma problem. Alla bikinis kommer till butikerna i början av maj, och då är det både för kallt i luften och i vattnet för att jag ska vilja bada. Dessutom är det under denna tid man är som blekast och har minst lust att visa sig i bikini. Jag testar några bikinis, och någon av dem är väl helt okej, men jag tänker "äh, det är ju inte ens sommar än, jag hittar säkert någon bättre senare". Men det kommer inget senare, alla bikinis försvinner snabbt och när man verkligen behöver en ny finns det bara stora storlekar kvar och sådana som ingen vill ha. Nu behöver jag alltså en ny bikini. Överdelen jag använder just nu köptes på hm 2012 och var neongrön när den inköptes, men är ljusgrön nu efter sommrarnas semestrar. Underdelen är svart och kan jag fortfarande använda, men det skulle vara najs att hitta en överdel och en underdel som passar ihop och som man gillar. Tycker inte om alla minitangas som säljs till alla överdelar som bara är som en liten trekant på rumpan (haha). Ska till stan en sväng för att byta ut skärmen på min iphone, så då tänkte jag kolla om det finns någon okej bikiniöverdel kvar som är på rea. Mest troligtvis inte, eftersom jag redan har letat, men jag kanske har tur. När jag, Emilia, Anna, Elinor, Linnéa och Hedvig är i Barcelona ska jag också se om jag hittar någon, där finns det troligtvis lite större utbud.
 
Haha, oj vilken lång text det bara blev bara om bikinis. Nu blir det frukost och sen stan.



Kom ihåg mig?