Fyra senaste från instagram

, Kl. 07:03 |
Clara kom hit till Brisbane och vi gick på Ed Sheerans konsert - så himla bra! Vi har så länge velat gå tillsammans på någon konsert med Ed Sheeran och nu har vi äntligen sett honom live. Det var en grym konsert och vi lyckades få väldigt bra platser. 

Vi blev twins med våra Ed-tröjor (som vi köpte på konserten) och med två inbakade flätor (á la aussie style). 
 
En dag överraskade jag Clara med födelsedagsmiddag på Hog's Breath cafe (där jag jobbar).
Cajsa hängde också med, så det kändes kul att de fick träffas. 
 
Jag och Clara tog oss en dag till Byron Bay (som ligger en bit söderut) och hamnade vid denna fina utkiksplats.
 
Det här var alltså mina fyra senaste bilder från instagram och visar lite sammanfattat vad jag gjort den senaste veckan. Det kommer antagligen komma fler bilder och mer text om vad jag gjort. Clara åkte tillbaka till Sydney igår och det känns som att vi hann med en hel del under tiden som hon var här.
 
//Emilia
 



Kom ihåg mig?