Framme i Australien

, Kl. 11:40 |

Nu befinner jag mig alltså i Australien och här får ni se mina tre senaste bilder från instagram. 
1) - En bild från flygplatsen i Hong Kong, där vi mellanlandade.
2) - Den helt okej utsikten från huset där jag nu bor.
3) - En skylt som hänger i mitt rum (och som förklarar vad jag har gjort idag).
 
Resan hit var väldigt lång, över 24h, och jag kan säga att jag var rätt så utmattad när jag kom fram. Tidsskillnaden gjorde det inte heller lättare. Planet gick från Arlanda på kvällen den 28e och jag landade i Australien på morgonen den 30e, så förvirrande. Jag kan säga att det var riktigt skönt att komma fram. Jag har fortfarande inte kommit in helt i den australiensiska tidszonen, men det blir bättre. Huset jag nu bor i är jättefint och jag trivs bra! Vi har passat på att använda poolen en del och idag var vi även till stranden och badade i havet.
Så härligt! 
 
Klockan närmar sig nio på kvällen här och jag är så himla trött (pga jetlag), så ska sova snart. Godnatt!
 
Ida - foto & häst

åhh omg så fuskit hahah :((( ha det toppen nu asså! :D
sv; jaa de var det verkligen, helt otroligt :D tacktack ❤





Kom ihåg mig?