Nummer ett

, Kl. 01:32 |
Om jag bara fick ha en app på mobilen skulle jag utan tvekan välja Instagram. Inte ens Res i STHLM, Google Maps och Swish, som är mycket mer användbara, slår Instagram. Det är roligt att dela med sig av bilder och samtidgt ta del av andras. Men det roligaste är helt klart att försöka göra sina bilder så fina som möjligt med hjälp av olika filter och inställningar. Det händer rätt så ofta att jag lägger upp en bild, men att jag egentligen tycker att den är för ful rent estetiskt för att den ska "förtjäna" en plats i instagramflödet. När jag sedan går till min profil och ser alla bilder samtidigt kan jag inte sluta irritera mig på att bilderna inte passar ihop, eller att det ser alldeles för grått och tråkigt ut. Hur ska man göra för att bilderna ska passa ihop!? Visst, om jag varje morgon lägger upp en bild på min frukost och använder samma filter varje dag blir det säkert väldigt enhetligt, men om man tar kort på olika saker, olika dagar, med olika ljus, blir det genast svårare. Ovanför ser ni ett litet utdrag av mina instagrambilder. Här ser det faktsikt rätt så okej ut, det är mycket färg och det tycker jag om. Men jag vill kunna bläddra igenom mina bilder och tänka "åh vad fint det ser ut", precis som jag tänker när jag kollar in vissa andras instagramkonton.
 
#storaproblem


//Clara
giime

Vilka härliga bilder!


MATILDA

så fina bilder :D





Kom ihåg mig?