Julen 2014

, Kl. 11:52 |
Här kommer fyra Instagrambilder från min jul 2014

Bloggen har inte uppdaterats på några dagar nu och det beror mest på att min familj (och min ena kusin) har kommit hit, som jag skrev om, så jag har velat spendera så mycket tid som möjligt med dem. Dessutom har jag haft fullt upp med att packa ihop för att flytta ut från huset jag bodde i. Eva och Kristian hyr det huset och tyvärr var det bokat i en vecka över jul redan innan, så vi var tvugna att flytta ut och så ska vi flytta in igen på nyårsafton. Så nu under en veckas tid reser jag runt med min familj och vi befinner oss för tillfället i Agnes Water, eller 1770 som det också brukar kallas. 
 
Det har varit en väldigt annorlunda jul och jag har verkligen inte haft julkänslor. Jag tror att det är både vädret här och att vi har åkt runt som har påverkat det. Eftersom vi lämnade huset på julafton, så kunde vi inte riktigt fira någon jul, utan det skulle kunnat vara vilken annan dag som helst. Har ändå haft några riktigt härliga dagar nu och jag klagar verkligen inte.
Jag hoppas att alla ni andra hade en härlig jul hemma i Sverige! :)
 
//Emilia
 
MATILDA

härliga bilder :D

Svar: åh tack :D
claraochemilia.blogg.se


Amanda Jona [SPONTAN]

Såg verkligen så härligt ut!

Svar: Ja det var det verkligen! Fast känns så konstigt att vi spenderade julen i värmen ;)
claraochemilia.blogg.se


Verkligen härligt ut :D

Svar: Ja det var det verkligen :D
claraochemilia.blogg.se


Ida - foto & häst

gud så underbara bilder! och förstår att du inte har haft några julkänslor, de är ju konstigt med värmen och solen liksom haha ;)
sv; tack fina duu!! :')) så glad jag blir hihi

Svar: Väldigt efter svar, sorry hehe. Men åh tack! Ja det var verkligen en annorlunda jul ;)
claraochemilia.blogg.se


Celine

Haha vad annorlunda jul! men det ser riktigt härligt ut :D

Svar: Haha, ja det var verkligen annorlunda, fast ja härligt ;)

kan förresten inte komma in på din blogg :/
claraochemilia.blogg.se





Kom ihåg mig?